Asiakastyytyväisyystutkimuksen tulokset vuodelta 2024

Vuoden 2024 lopussa toteutettu asiakastyytyväisyystutkimus toi meille Haverinen Logisticsilla erinomaisia
uutisia ja arvokasta palautetta toimintamme kehittämiseen. Onway Oy:n toteuttamaan kyselyyn vastasi
joulukuussa 90 asiakasta, ja haluamme kiittää kaikkia osallistuneita avoimesta ja rakentavasta palautteesta.
Tutkimuksessa pyysimme asiakkaitamme arvioimaan palveluamme asteikolla 1–4 (huono – erinomainen).
Tulokset kertovat, että olemme oikealla tiellä: kaikkien vastausten keskiarvo oli 3,66, joka osoittaa vahvaa
luottamusta ja tyytyväisyyttä palveluihimme.

Vahvuutemme vuonna 2024

Kyselyn perusteella asiakaspalvelumme ja toimintamme ydinalueet saivat erinomaiset arviot:
Ajojärjestelijöiden ja työnjohdon tavoitettavuus nousi esiin vahvimpana osa-alueenamme keskiarvolla 3,77.
Kuljettajiemme asiakaspalveluhenkisyys sai myös kiitosta ja korkeaksi arvioidun tuloksen 3,67.
Nämä tulokset ilahduttavat meitä erityisesti, sillä tiedämme, kuinka tärkeää luotettava viestintä ja
asiakaslähtöinen palvelu ovat toimintamme menestykselle.

Kehityskohteet

Vaikka tulokset olivat erinomaisia, haluamme jatkuvasti parantaa palveluamme. Asiakkaamme antoivat
meille arvokasta palautetta tehokkuuden kehittämiseen liittyen, ja tämä osa-alue sai keskiarvon 3,44.
Olemme jo tunnistaneet useita keinoja, joilla voimme tehostaa toimintojamme, ja tulemme panostamaan
tähän merkittävästi vuonna 2025.

NPS-tulos 71: Kansainvälisestikin erinomainen

Erityisesti meitä lämmitti kyselyn Net Promoter Score (NPS) -tulos, joka mittaa asiakkaidemme halukkuutta
suositella meitä kumppaneilleen ja kollegoilleen. Haverinen Logistics saavutti NPS-luvun 71, joka on
kansainväliselläkin mittapuulla erinomainen saavutus. Tämä kertoo siitä, että asiakkaamme arvostavat
palveluamme ja luottavat meihin liiketoimintansa kumppanina.

Kiitos ja katse vuoteen 2025

Haluamme kiittää asiakkaitamme luottamuksesta ja yhteistyöstä. Teidän palautteenne on meille arvokasta,
ja se auttaa meitä kehittämään palveluamme entistä paremmaksi. Vuonna 2025 jatkamme työtä
tehokkuuden parantamiseksi ja asiakaspalvelumme kehittämiseksi.
Haverinen Logisticsilla tavoitteenamme on tarjota asiakkaillemme parasta mahdollista palvelua joka päivä.

Yhteistyöterveisin
Mika Mettalo
Toimitusjohtaja
Haverinen Logistics – Puolestasi – On Your Behalf!